Garantie si service

  Garanția produselor


Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației in vigoare si politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.



Certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service națională, fie sunt emise de către CarSystems.ro.

În cazul certificatelor de garanție emise de producători, produsul reclamat defect în perioada de garanție trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service menționat în certificat. Acest centru autorizat de producător va prelua întreaga responsabilitate a rezolvării garanției.



În cazul certificatelor de garanție emise de CarSystems, vă oferim serviciul "Pick-up & Return" care presupune preluarea și livrarea produselor în condiții de gratuitate.


Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția mărfii pe adresa sesizari@carsystems.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.

În cazul produselor resigilate, certificatul de garanție este emis de către CarSystems, iar garanția nu acoperă aceeași perioadă ca la un produs nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată pentru fiecare produs resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui produs resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate.

Service

     Toate produsele cumparate de la CarSystems sunt insotite de certificate de garantie care contin toate informatiile necesare pentru contactarea unitatilor de service.

     In cazul in care ati pierdut certificatul de service sau aveti nevoie de informatii suplimentare, va punem la dispozitie urmatoarele forme de contact:

 

     0728.930.696 sau office@carsystems.ro